Partenerul 1 – FGC ACTIV GRUP SRL organizeaza Concursul cu premii in cadrul Activitatii A5.6 Sustinerea performantelor studentilor la finalul fiecarui stagiu de practica in cadrul unui concurs cu premii, implementate in cadrul proiectului „Parteneri in angajare Stagii de practica pentru studenti” POSDRU/189/2.1/G/155738, finanţat prin Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.
Partenerul 1 – FGC ACTIV GRUP SRL va acorda urmatoarele premii:
– 3 premii pentru studentii care au participat la derularea stagiilor de practica pentru specializarea Marketing
– 3 premii pentru studentii care au participat la derularea stagiilor de practica pentru specializarea Comert
Premiile se vor acorda studenţilor care au efectuat practica la Partenerul 1 – FGC ACTIV GRUP SRL pentru lucrarile transmise pe urmatoarele tematici:
– Strategie promovare si lansare produs nou FGC ACTIV GRUP SRL (pentru specializarea Marketing)
– Strategie de crestere vanzari(pentru specializarea Comert).
Etapele concursului
1. Informarea studentilor care au participat la stagiile de practica derulate de catre Partenerul 1 – FGC ACTIV GRUP SRL
Prezenta metodologie va fi anuntata public inainte de demararea concursului cu premii
1. pe site-ului Partenerului 1 – FGC ACTIV GRUP SRL (http://proiecte.fgcactiv.ro/index.html)
2. pe pagina de facebook a proiectului (https://www.facebook.com/POSDRU18921g155738)
2. Criterii de calificare in vederea participarii la concurs: a. participarea la toate cele 90 de ore de practica desfasurate in cadrul proiectului
b. nota finala de evaluare a stagiului de practica sa fie mai mare de 7
c. lipsa oricaror evenimente de natura disciplinara/etica provocate de studentul-stagiar si consemnate la nivel de cadru didactic supervizor sau tutore de practica.
d. realizarea eseului cu respectarea tematicilor anuntate in prezenta Metodologie
3. Criterii de acordare a premiilor pe specializari:
Specializarea Marketing:
a. realizarea unui material pe tema:
„Strategie promovare si lansare produs nou FGC ACTIV GRUP SRL”
b. gradul de implicare in activitatile proiectului.
c. nota finala de evaluare la stagiul de practica
Specializarea Comert:
a. gasirea unor solutii practice la situatii concrete pentru o
„Strategie de crestere vanzari”
b. descrierea unor metode/tehnici de eficientizare a Strategiei de crestere vanzari
c. calitatea si acuratetea dosarului de practica (continut si estetica);
d. nota finala de evaluare la stagiul de practica
4. Inscrierea la concurs
Fiecare student care doreste sa participe la concurs va depune in atentia Expertulului Coordonator activitate Partener 1 pe adresa de email ID155738@fgcactiv.ro sau direct la Sediul de Implementare al Proiectului , urmatoarele documente semnate:
1. cererea de inscriere concurs
2. eseul
5. Redactarea eseului
Conditii de tehnoredactare.
– Eseul va fi elaborat individual şi poate avea maxim 30 pagini, redactate in Microsoft Word.
– Formatul paginii este A4, cu marginile stanga 2,5cm, sus, jos, dreapta 2cm
– Aspecte care vor fi cuprinse in continutul eseului:
1. Obiectiv: Realizarea unui plan de marketing in vederea lansarii unui produs nou pe piata din Romania/ Realizarea strategiei de crestere vanzari
2. Context: Cum este organizata activitatea de marketing/strategia de vanzari in momentul prezent?
3. Propunere: Cum se va face? Ce pasi trebuie urmati pentru implementarea propunerii?
4. Rezultate asteptate Care sunt efectele/beneficiile potenţiale? Se prezinta rezultatele pozitive ce se vor obţine ca urmare a implementarii ideii propuse. Aceste rezultate trebuie sa fie concrete, respectiv cuantificabile.
5. Concluzii: De ce apreciaza autorul eseului ca ideea propusa merita sa fie premiata? Se vor avea in vedere aspecte referitoare la:
necesitatea aplicarii ideii propuse; aplicabilitatea acesteia; rezultatele potenţiale; originalitate; creativitate.
Bibliografie (daca este cazul)
Data
Semnatura
Organizarea, derularea concursului, festivitatea de premiere si acordarea premiilor in bani vor avea loc in lunile noiembrie si decembrie 2015 dupa urmatorul calendar:
Pentru Specializarea Marketing
Nr.crt. | Etapa | Perioada |
1. | Inscrierea studentilor la concurs | 23.11.2015-04.12.2015 |
2. | Sustinerea eseului/ Analiza dosarelor | 07.12.2015 |
3. | Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor | 08.12.2015 |
4. | Publicare lista finala si acordarea diplomelor | 09.12.2015 |
Pentru Specializarea Comert
Nr.crt. | Etapa | Perioada |
1. | Inscrierea studentilor la concurs | 27.11.2015-10.12.2015 |
2. | Sustinerea eseului/ Analiza dosarelor | 11.12.2015 |
3. | Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor | 14.12.2015 |
4. | Publicare lista finala si acordarea diplomelor | 15.12.2015 |
7. Analiza dosarelor de concurs
Presedintele si cei 2 membri ai Comisiei de concurs completeaza cate o Grila de evaluare pentru fiecare dosar de concurs, iar la final se va intocmi o lista cu numele candidatilor, ierarhizati in ordinea descrescatoare a punctajelor obţinute.
Eventualele contestaţii se primesc pe adresa de e-mail ID155738@fgcactiv.ro.
9. Rezultatele concursului
Dupa solutionarea eventualelor contestatii lista cu rezultatele finale ale Concursului cu premii va fi facuta publica pe site-ul Partenerului 1- FGC ACTIV GRUP SRL si pe pagina de facebook realizata in cadrul proiectului (https://www.facebook.com/posdru18921g155738).
9. Acordarea premiilor
Dupa publicarea listei finale a studentilor castigatori studentii castigatori vor fi informati in legatura cu depunerea documentelor pentru acordarea premiilor.
Se vor completa si semna formularul de solicitare a premiului si vor fi depuse copii dupa urmatoarele documente
1. copie carte de identitate
Premiile vor fi transferate studentilor in acelasi cont bancar in care a fost transferata subventia.
Anexe: